دل نوشته دوستان در کارت تبریک
خانم پرمر
تکرارحلاوت وشیرینی لحظه های خوب گذشته را به تعداد قطرات باران پرطراوت بهاری درسال نو برایتان آرزومندم .
عیدبرشما وخانواده محترمتان مبارک .
خانم پرمر
به شوق باد نوروزی دلت را تازه تر فرما ، گل باغ وجودت را ازاین شادی خبرفرما ، غم دنیا نمی ماند بیا
وفکرفرداباش ،به یک ذکرسحرگاهی غمت را مختصر فرما . امیدوارم که سال خوبی به شما وخانواده
محترم تان باشد.
.........
یا مقلب ، قلب مارا شادکن .
یا مدبر ،خان را آباد کن .
یا محول ، احسن الحالم نما ازبدیها فارغ البالم نما .
سال نو برشما وخانواده محترم مبارک .
آقا تراب
عیدرا بهانه کنیم تا به همه کسانی که دوستشان داریم سلامی بکنیم نام شما دراندیشه ومهرتان
درقلب ماست . عیدتان مبارک .
آقا تراب
نوروز یادگاردین زرتشت ،مهرکورش ،جام جمشید، تیرآرش ، خون سهراب ، رخش رستم ، عشق بابک ،
بزرگترین جشن ایرانیان خجسته باد.
----
بهاربهترین بهانه برای آغاز وآغاز بهترین بهانه برای زیستن ، دنیا را برایتان شادوشادی را برایتان دنیا ،
دنیا آرزومندم . آغاز بهارمبارک .
جشامن
اینک بهارتا دروازه های شهررسیده و رستاخیز دوباره درگیتی دمیده است ، دردعایی خاضعانه به درگاه مدبرهستی ، احسن الحال را برایتان آرزو می کنم. نوروز مبارک .
-----------
تواگردرتپش ابرخدارادیدی ، همتی کن وبگو ماهیها ، حوضشان بی آب است .
لیدا
درغربت اگرکسی بماند ماهی ، گر کبدازاونماند کاهی ، بیچاره غریب اگر چه ساکن باشد، چون یاد وطن کند بر آرد آهی .
مجتبی
راز دل با کس نگفتم چون ندارم محرمی ، هرکه را محرم شمردم عاقبت رسوا شدم .
مجتبی
بلبلان را آرزویی جز گل وگلزارنیست ، دوستان را لذتی جزلذت دیدارنیست .
مجتبی
اتل متل ترش واش ، ازتی دوری ببوم خاش ، اتل متل واویشکه ، جز تو ندارم هیشکه .
ازکلیه دوستان وسروران عزیزم ممنونم

