مادر
میلاد باسعادت دخت نبی اکرم(ص)،بانوی بانوان دو عالم را
به مولای عزیزم تبریک عرض می کنم.....!
فاطمه،فاطمه است!

میلاد باسعادت دخت نبی اکرم(ص)،بانوی بانوان دو عالم را
به مولای عزیزم تبریک عرض می کنم.....!
فاطمه،فاطمه است!

مادردوستت دارم

پدر و مادر اولین مربیان کودک هستند و در ماههای اولیه طفولیت نقش مادر مهمتر است.
زیرا مادر است که به کودک خود اولین تجربه از انسان با محبت را اهدا مینماید.
اگر صدای مادر ملایم و دلنواز باشد و با بچه به آرامی برخورد کند و بدون تاخیر زیاد نیازهای کودک را در مورد غذا برآورده سازد،کودک یاد میگیرد که انسانها افرادی با محبت صمیمی و قابل اعتماد هستند.
همچنان که کودک کمی بزرگتر میشود پدر باید بیشتر و بیشتر وارد زندگی او شود.
تا اینکه کودک متوجه این نکته گردد که علاوه بر مادر کسان دیگری هم هستندکه مهربان و حامی و مددکار او میباشند.
بتدریج بر تعداد افرادی که تماس دوستانه و نزدیک با او دارند افزوده میشود و اگر همه آنها با محبت باشند کودک با اطمینان و علاقه بسوی آنها کشیده میشود.

تقدیم به مادری که اصلا" دوستم ندارد!